Saturday, October 4, 2008

ေရွ႕ေနအလုပ္

ေငြေၾကးအေျမာက္အျမားစုမိေနေသာ လူတစ္ဦးသည္ မိမိေသဆံုးခ်ိန္တြင္ အဆိုပါေငြေၾကးမ်ားကို မိမိႏွင့္အတူ တစ္ပါတည္း ယူေဆာင္သြားလိုေသာ ဆႏၵျပင္းျပလွ်က္ရွိရာ ေရွ႕ေနတစ္ဦးႏွင့္ တိုင္ပင္ေလသည္။
အမ်ိဳးသား။ ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေငြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားစုမိထားတယ္ဗ်။ အဲဒီေငြေတြကို ကၽြန္ေတာ္ေသရင္ တစ္ပါတည္း ယူသြားခ်င္ တယ္ဗ်ာ။
ေရွ႕ေန။ ။ေၾသာ္..အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘာေဆာင္ရြက္ေပးရမလဲ?
အမ်ိဳးသား။ ။ ေငြေတြကို တစ္ခါတည္း ယူေဆာင္သြားလို႔ရေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္သင့္လဲဆိုတာ ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ့ကို အႀကံေပးပါ။
ေရွ႕ေန။ ။ အင္း..ဒီလိုလုပ္ဗ်ာ.. ခင္ဗ်ားေငြေတြကို ကၽြန္ေတာ့္ကိုေပးလိုက္။ ကၽြန္ေတာ္ဘဏ္မွာ သြားအပ္လိုက္မယ္။ ဘဏ္က လက္ခံျဖတ္ပိုင္း ခင္ဗ်ားကိုေပးလိုက္မယ္။ အဲဒီျဖတ္ပိုင္းကို ခင္ဗ်ားေသရင္ တစ္ပါတည္း ယူသြားလိုက္ေပါ့။
အမ်ိဳးသား။ ။ ဗ်ာ!

1 comment:

  1. ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့အခ်စ္ ေတြကို သက္ေသျပႏိုင္ဖို ့ ေရွ ့ေန(၁)ေယာက္ ေလာက္ ငွားရမ္း ခ်င္ပါတယ္......

    အခ်စ္ေရွ ့ေန ေလး ေပါ ့
    ေမာင္လူဆိုး

    ReplyDelete

မွတ္ခ်က္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္